چربی های پهلو و شکم تان را با این روش ها از بین ببرید!!!! | دانلود فیلم
امروز |


چربی های پهلو و شکم تان را با این روش ها از بین ببرید!!!!

۷۹

 

۲۵ راه برایسبک

با این روش‌ها می‌توانید شروع به خلاص شدن از شر آنها کنید:

_ علاوه بر تمرین معمولتان، روزی ۳۰ دقیقه پیاده روی کنید.

_ هر روز، ۲۰ دقیقه از پله‌ها بالا و پایین بروید، یا برای رفت و برگشت به دفتر کارتان فقط از پله‌ها استفاده کنید.

_ یک گام شمار برای خودتان تهیه کنید و هر روز ۱۰ هزار قدم راه بروید.

_ هر روز، نیم ساعت باغبانی کنید، و کشیدن علف‌های هرز و تمیز کردن باغچه‌تان را به یک فعالیت آخر هفته تبدیل کنید.

_ روزی ۲۰ دقیقه شنا کنید.

_ هر روز ۳۰ عدد دراز و نشست، ۳۰ ثانیه پلانک و ۳۰ ثانیه پلانک پهلو (برای هر طرف) انجام دهید.

_ مصرف نوشابه را کاهش دهید. قند موجود در نوشابه، مستقیما به دور کمر شما از جمله باسن‌هایتان می‌رود.

_ بر عضلات مورب‌تان تمرکز کنید! هنگام تمرین دادن مرکز بدنتان، هر هفته به عضلات پهلویتان کمی بیشتر توجه کنید.

_ عضلات پشت و شکمتان را تقویت کنید. این کار به کاهش چربی دور میان تنه‌تان کمک خواهد کرد.

_ هر روز ۲۰ دقیقه تمرین اینتروال شدید انجام دهید.
اینکار، چربی شکم را هدف می‌گیرد و از بین می‌برد. اینتروال در واقع صورتی
از ورزشی هوازی است که به صورت متناوب انجام می شود. ورزش های هوازی
معمولا به دو صورت انجام می شود: ۱- تداومی ۲- تناوبی (اینتروال). در روش
اول تمرینات ورزشی به صورت مداوم و بدون استراحت انجام می شود. روش دوم
یعنی اینتروال به این صورت است که زمان تمرین یا ورزش را به دو قسمت فعالیت
و استراحت تقسیم می کنی.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : کوچک کردن شکم، این بار با خوراکی های شکم صاف کن!!

_ بجای محصولات گندم سفید و تصفیه شده، از محصولات گندم کامل استفاده کنید. آرد سفید، مستقیما به شکم شما می‌رود.

_ ماشینتان را بشویید! حرکت شدید مالش، باسن و عضلات مورب شما را درگیر خواهد کرد، و به شما یک تمرین کاربردی خوب می‌دهد.

_ کودکتان را در سوپر مارکت بغل کنید و تا زمانیکه از درب جلو خارج نشده‌اید، او را زمین نگذارید.

_ روزی ۱۵ دقیقه روی دوچرخه ثابت تان، تا آنجا که می‌توانید به شدت رکاب بزنید.

_ هر روز، خانه‌تان را ۲۰ دقیقه بیشتر تمیز کنید.

_ کفش‌های رقصتان را بپوشید و حداقل ۱۵ تا ۲۰ دقیقه با آهنگ برقصید. هر چه آهنگ تندتر باشد، بهتر است.

_ هر روز حداقل ۱۰ تا ۱۵ دقیقه طناب بزنید. طناب زدن، یکی از بهترین اشکال کاردیو برای خلاص شدن از شر چربی شکم است.

_ بجای سفارش دادن یک پیش غذا و یک غذای اصلی، پیش غذایتان را بعنوان غذای اصلی بخورید.

_ بر ساخت عضلات پا و همچنین عضلات بالا تنه تان تمرکز کنید. شما با تمرین دادن عضلات بالا تنه و پایین تنه، چربی کل بدن را کاهش می‌دهید و از شر چربی پهلوها هم خلاص می‌شوید.

_ نشر جانب، تبر زدن با دمبل، و پهلو با دمبل را انجام دهید. تمام این تمرینات، چربی پهلوهای شما را هدف می‌گیرند.

_ آب بیشتری بنوشید. هر چه آب بیشتری بنوشید، احساس بهتری خواهید داشت و انرژی بیشتری برای تمرین‌تان دارید.

_ سیگار کشیدن را ترک کنید. سیگار کشیدن، نه تنها مانع داشتن انرژی برای انجام تمرینات می‌شود، بلکه متابولیسم شما را نیز کند می‌سازد.

_ ویدیوی ورزشی مورد علاقه‌تان را تهیه کنید، و حداقل ۲۰ دقیقه در روز، با آن تمرین کنید.

_ گاراژتان را تمیز کنید و تمام جعبه‌ها را خودتان حرکت دهید.

_ با کودکانتان در چمنزار یا پارک بازی کنید. هر چه بیشتر تحرک داشته باشید، بهتر است.

  • 1- برای راحتی در دانلود با سرعت بالا لطفا از برنامه اینترنت دانلود منیجر استفاده کنید
  • 2- برای مشاهده فیلم ها با کیفیت بالا به همراه زیرنویس از برنامه kmplayer استفاده کنید
  • 3- در صورت خرابی لینک اصلی از لینک های کمکی که سرعت بالایی دارند استفاده نمایید
  • 4- برای دانلود از لینک های کمکی وارد لینک شده و گزینه دانلود مجانی ( Free Download ) را انتخاب نمایید

نظرات کاربران



شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتار کمک بگیرید




خبرهای جدید